joi, 1 decembrie 2011

The perfect day!

Since I am the one and only participanta la concurs se pare ca o sa ma cadorisesc singura cu acest hanorac frumos si confortabil :)
Chiar daca nu mi-ai scris, sunt sigura ca ai descris pentru tine ziua perfecta! Daca nu ai facut-o inca, poate ca n-ai stiut de unde sa incepi asa ca iata descrierea zilei mele perfecte :) Poate te inspira!

Pentru cei care n-au citit postarea cu concursul, suntem in noiembrie 2012 si eu va povestesc o zi din viata mea magica. O zi perfecta, dintr-o lume perfecta, lumea in care aleg sa traiesc IO :)
Here it goes:
Ma trezesc dimineata plina de energie si chef de viata. Patul e cald si confortabil. Asternuturile sunt curate, cu o textura delicata, miros proaspat, a musetel si lavanda, inspira pace si relaxare. In camera e o lumina calda, soarele bate in geam si razele se astern cuminti pe perna. Avem perdele si draperii in culori calde si diafane. Dormitorul e spatios, culorile sunt calde. Mobila da camerei un aer primitor, de „acasa”, imbina modernul cu rusticul, forme si culori organice, simplitate with a little twist.

Sunt imbracata cu niste pijamale facute de mine, dintr-un material placut, natural, lejere, care ma fac sa ma simt foaaarte confortabil si totusi feminina, cu un look special.

Ma intind si imi simt corpul relaxat, refacut, odihnit si gata pentru o noua zi. Sunt supla, sanatoasa, feminina, robusta, flexibila, puternica. Ma simt tanara si frumoasa!

Ma ridic din pat plina de energie si binecuvantez ziua care abia incepe. Deschid geamul ca sa intre aer curat si privesc la peisajul minunat care se vede pe fereastra casei. Natura, verdeata, flori, cer, soare, pasarelele canta.

In camera, pe pervazul geamului am cateva flori frumoase, care aduc viata si culoare in camera. Iubitul meu s-a trezit deja si imi face cu mana din curte.

Ies din dormitor, trec prin hol si ma duc la baie. Holul este luminos, spatios, jucaus, colorat, mobilat discret, primitor, homie. Pot folosi si dusul din curte, care e mai „wild”, cu un design rustic, dar altfel foarte practic, modern si comod. Astazi o sa folosesc baia din casa care este spatioasa, luminoasa, cu o cada maaare, pe colt, cu un geam mare care da in curte. Culorile sunt pastelate. Baia iti da un feeling fresh, vibrant, energie, pozitiv, joc. Baia este mobilata cochet, practic, este curata, aerisita si bine organizata. Imi place voiosia din obiecte, prosoape, culori, lumina care intra pe geamuri. In aer plutesc esente subtile de citice, menta, lavanda, musetel.

Ma uit in oglinda si imi zambesc. Imi spun cat de draga-mi sunt si cat de mult apreciez tot ceea ce sunt. Imi place fata mea vesela, radiind entuziasm, bucurie, relaxare, pace, seninatate.

Ma racoresc si ma rasfat cu cele mai delicioase cosmetice naturale. Apoi ma imbrac pentru sport. Hainele sunt facute de mine (again :)) - practice, colorate, confortabile, din materiale naturale si placute. Simple dar cu un look chic, feminin.

Ies in curte. Curtea noastra este spatioasa, luminoasa, vesela, se continua cu gradina si sunt amandoua pline de flori, verdeata, copaci, pasarele, fluturasi, alei, hamace, terase, foisoare, bancute, animalute. Are o zona intima, inconjurata de pomi si tufisuri, unde se afla si piscina si se continua cu gradina, care este o zona deschisa, cu un peisaj frumos in zare. Avem si gradina de zarzavaturi plina de legume sanatoase si gustoase, pomi fructiferi de toate felurile, tufisuri de mure, zmeura, coacaze. Ce mai incolo-ncoace: Raiul pe pamant!

Astazi este soare si cald afara asa ca mergem la yoga in gazebo.
Locuim intr-o comunitate, in natura, cu oameni frumosi, prieteni dragi mai vechi si mai noi. Satul nostru, un fel de Findhorn de la noi :) este self sustained. Facem permacultura si mancam organic, ce gradinarim noi, folosim energie regenerabila produsa in sat, ne ajutam reciproc, avem fiecare casa lui dar si un spatiu comun unde ne putem intalni, putem face diverse activitati, petreceri. Avem ocupatii diverse si ne ajutam reciproc facand schimb de produse si servicii. Primim si vizitatori, impreuna sustinem si gazduim cursuri si intalniri pe diverse teme, adica ne bucuram de viata impreuna!

Cei care vrem, din cadrul comunitatii, facem zilnic sport impreuna, in spatiul comun, fie in sala de sport/yoga sau afara in diverse spatii speciale.

Sedinta de yoga din gazebo este relaxanta, revigoranta, placuta. Imi da un feeling de pace si relaxare. Foisorul de lemn este decorat cu perdele albe de in, perne colorate si este un spatiu seminchis inconjurat de verdeata si flori. Un peisaj superb se asterne in zare. Vantul adie usor printre perdele si ne mangaie pe fiecare cu drag. Miroase a iarba si a flori de camp.

Dupa yoga fac un dus in curte, ma schimb intr-o tinuta lejera (facuta de mine, of coourse!! :P) , colorata si cocheta si plec spre bucatarie sa-mi fac un suc de fructe. Bucataria e, ca toata casa de altfel, primitoare, bine organizata si compartimentata, spatioasa, curata, colorata si dotata cu toate cele. Imi fac un suc de fructe proaspete si delicioase si plec in pas vioi spre atelier.

Atelierul ma intampina plin de idei, energie, entuziasm. Este o noua zi in care lucruri minunate vor prinde viata. Atelierul este plin de culoare, materiale, poze, desene si picturi, cutiute si cosulete pline cu giumbuslucuri care combinate dau nastere unor proiecte noi. Este un spatiu de vis, este locul unde ma simt ca un magician care aduce la viata idei si scoate din joben obiecte fantastice. Proiectele au viata proprie si ma surprinde de fiecare data ceea ce rezulta intr-o zi de creatie.
In atelier croiesc si cos haine fantastice, colorate, simple si comode dar speciale, feminine, de poveste, funky & fun. In atelier desenez, pictez, modelez, visez.
In ATELIER, ideile mele se inaripeaza, mainile mele vibreaza, inima mea danseaza, zambetele si uimirea nu inceteaza niciodata!

Tot ceea ce creez e plin de iubire si vibratie. Sunt obiecte pline de magie care aduc stelute in viata celor care le poarta/folosesc. Imi ofer produsele in schimbul unor alte produse/servicii in cadrul comunitatii sau le vand pe net sau celor care vin in vizita sau la cursurile noastre. Fiecare obiect creat, isi gaseste firesc locul in garderoba si in inima cuiva care il dorea si il astepta cu drag.

Veniturile mele sunt mai mult decat suficiente. Am tot ce mi-am dorit vreodata si imi ofer cu usurinta si cu bucurie tot ce imi trebuie sau imi doresc. Orice noua dorinta este un motiv de sarbatoare si este intampinata cu bucurie si entuziasm!

Pe parcursul zilei interactionez cu multi oameni veseli, entuziasti, din cadrul comunitatii, vizitatori sau prieteni de pe internet. Facem schimb de idei, punem la cale noi activitati, cursuri sau evenimente distractive, lucram impreuna in gradina, facem o plimbare in food forest la cules de fructe, facem o baie in piscina, jucam un bowling, facem o petrecere, vedem un film in sala de cinema. Cursurile care se tin in comunitate sunt diverse. Invatam unii de la altii cum sa facem paine, cum sa facem haine, cum sa gradinarim, cum sa plantam copaci, cum sa ingrijim un nou nascut.. si cate si mai cate!

Cunosc zilnic oameni noi, interesanti, de la care am de invatat si impreuna cu care ma bucur de viata asta minunata!

Masa de pranz de azi o luam impreuna cu o gasca de prieteni~vecini la noi pe terasa. Am preparat impreuna cu fetele o salata de zarzavaturi proaspat aduse din gradina si cineva a adus paine de secara cu seminte, coapta pe vatra. Mai intai bem un suc proaspat stors de mango from the food forest. Yam, yam! Mancam incet, savurand legumele delicioase si painea care se simte dupa gust c-a fost framantata cu drag :)

Timpul parca sta pe loc in acest taram magic in care traiesc! Am timp si energie sa fac tot ce-mi doresc, tot ce mi-am propus si asta intr-un ritm relaxat si placut. Am timp sa cos, sa creez, sa meditez, sa ma relaxez, sa fac sport, sa gatesc, sa ma plimb, sa interactionez cu multi oameni, sa stau cu cei dragi, sa stau la o poveste cu un prieten, sa stau in hamac, sa stau in piscina, sa stau pe net, sa invat lucruri noi, sa-mi vizitez prietenii si familia, sa ma joc, sa ma distrez, sa ma ingrijesc, sa savurez un fruct, sa gradinaresc, sa citesc, sa vad filme, sa ascult muzica, sa dansez, sa merg la petreceri, sa dorm si sa visez.

Asa ca daca tot am asa mult timp, dupa masa, lenevesc un pic in hamac! Apoi fac o baie in piscina, ma imbrac (mai e cazul sa va spun cu ce? :))) si plec cu entuziasm si emotie spre cursul de Magic Reminders pe care il tin astazi pentru persoanele din comunitate plus cativa vizitatori. Cursul ma umple de energie si bucuria de a impartasi cu ceilalti darurile pe care le-am primit de-a lungul vietii mele. La sfarsitul cursului impartasim pareri, cunoastem oameni noi si legam prietenii.

Plec spre casa plina de bucurie si pace. Abia astept cina in familie. Astazi avem invitati. Masa mare cu toata familia. Parinti, frati, surori, socri, cuscrii si cumetri au venit cu mic cu mare in vizita la noi. Intotdeauna am iubit atmosfera de familie care se creaza in jurul unei mese mari! Mancam si sporovaim, ne punem la curent cu noutatile din viata fiecaruia. Suntem cu totii veseli si optimisti. Avem de impartasit o gramada de vesti bune!

Cina se incheie si ne luam ramas bun dar nu pentru mult timp. Sigur ne vom revedea curand!

Se insereaza si eu propun sa mergem la plimbare prin sat. Imi place mult aerul inserarii!
Ne plimbam agale, noi doi, la brat, salutand vecinii iesiti pe laita, la o poveste :)
Dam o tura prin padurice, pe langa lac si printre tufele inforite de liliac si ne reintoarcem acasa plini de pace si zambind tandru. Ne povestim fiecare ziua si apoi ne bucuram in tacere de compania celuilalt stand in hamac cu ochii la stele. In seara asta hotaram sa dormim afara, in foisorul din gradina, in miros de iasomie :)
Ziua se incheie tiptil, pe nesimtite si adormim impreuna, cu zambetul pe buze, fericiti ca doi copii, in aerul misterios al noptii.

3 comentarii:

  1. bravo! imi place mult ziua ta. thumbs up pt "Iubitul meu s-a trezit deja" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat...mi-a dat o stare asa frumoasa descrierea ta.
    Te pup cu drag..Francesca

    RăspundețiȘtergere
  3. hei francesca :) ma bucur ca ti-a placut!
    sa vezi ce stare buna o sa-ti dea descrierea ta ;)

    RăspundețiȘtergere