miercuri, 28 decembrie 2011

Hello happy people!

A trecut si Craciunul, sper ca v-ati simtit bine cu totii!

Eu, in ultima vreme, experimentez zile tot mai bune si mai senine :) Ieeei me! :)
Am lucrat de zor, cu spor, la inlocuirea gandurilor vechi, mai putin placute, cu ganduri luminoase, frumoase, vesele si colorate! Lucrurile au mers in asa fel incat, in ultima vreme, tiparele mentale vechi, negative, s-au perindat unul cate unul, clare, evidente, expuse parca pe panouri uriase si urlate la portavoce, astfel incat ar fi fost imposibil sa nu le vad si sa nu-mi doresc sa le inlocuiesc cu ceva mai bun. Ceea ce am si facut. Si inca fac :) And it's kind of fun. Zilele "negre" s-au imputinat considerabil, momentele triste sunt tot mai constiente, in sensul ca le vad pentru ceea ce sunt: doar niste ganduri pe care eu hotarasc daca le cred sau nu si tot eu le pot inlocui cu ceva mai bun.

Am constatat astfel ca am o credinta care spune ca viata mea e oarecum goala sau trista, ca undeva, cumva, lipseste ceva. Gandul asta ma bantuie mai ales seara.
Mai am o credinta care spune ca nu pot fi fericita.
Inca un gand repetitiv imi spune cateodata ca ma simt ciudat.
Altul imi spune ca sunt blocata, ca nu evoluez, ca sunt in acelasi loc ca acum cativa ani si ca ma amagesc singura.
Am investigat toate aceste credinte (credinta este un gand pe care ti l-ai spus de atat de multe ori incat acum, imediat ce iti apare in minte ti se pare perfect valabil, dar, este totusi doar un gand) si am constatat ca toate sunt false! Si m-am gandit cu placere ce as vrea sa pun in locul lor.
Si am zis asa: viata mea e plina de actiune, viata mea e colorata si vesela. sunt plina de entuziasm fata de viata mea si fata de tot ceea ce fac. eu sunt bine orice s-ar intampla. sunt buna si blanda cu mine, imi ofer toata intelegerea si tot timpul de care am nevoie ca sa ma vindec. ma accept asa cum sunt chiar daca ma simt ciudat, chiar daca sunt trista, chiar daca ma judec, chiar daca imi ia foarte mult timp sa trec peste cate-o problema. Ma iubesc si ma accept asa cum sunt! Stiu ca fac tot ceea ce pot in fiecare moment!

Si astfel, am folosit fiecare ocazie, fiecare moment de tristete, de ingrijorare, de lipsa de energie ca sa imi spun ca ma accept si ca am rabdare cu mine. Sa-mi spun ca toate astea sunt doar niste ganduri si ca este simplu sa le schimb.
Bine, nu e chiar super simplu :P in sensul ca nu ajunge sa afirmi o singura data ce vrei si gata! Gandul cel vechi si stresant dispare si tu vei fi happy ever after. E un proces mai lung, in care va trebui sa afirmi de zeci, poate de sute de ori ce-ti doresti sa pui in locul credintelor vechi. Nu uita ca gandurile vechi au fost gandite de milioane de ori si exista o inertie in care ne aflam o vreme cand incercam sa facem orice schimbare. Ai rabdare si nu te supara daca te surprinzi cazand din nou in acelasi vechi pattern. E timpul sa fii intelegator si rabdator cu tine. Nu e usor, dar merita!!!!
Cu rabdare, perseverenta, atentie si intentie eu simt ca am facut progrese remarcabile. Sunt mandra de mine!

Am multe sa va mai povestesc asa ca abia astept posturile urmatoare!
Pana atunci va urez momente magice cu stelute la fereastra! Sau flori de gheata, dupa posibilitati :)

3 comentarii:

  1. BRAVO, BRAVO, DE 3 ORI BRAVO :) Ca sa sune asa, cliseistic ca de, alceva nu mi-a venit in cap :). Lasand gluma la oparte absolut superb!
    Felicitari!

    Sunt noua pe aici dar datorita stilului tau inconfundabil de a scrie revin mereu cu drag si placere!

    Esti foarte talentata si la scris si sincer, cred ca esti un OM MINUNAT!

    Sarbatori fericite tuturor!

    Un prieten :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hello my friend :) bine ne-am gasit!
    multumesc, multumesc, de 3 ori multumesc!
    ma bucur tot mai mult ca am avut curaj sa incep si sa continui sa scriu pe blogul asta si commentarii ca al tau ma motiveaza sa nu ma mai indoiesc, sa nu ma mai cenzurez si sa scriu in continuare :) imi aduce multa bucurie si sa scriu aici si sa recitesc ce-am scris si mai ales sa citesc comentariile si mesajele prietenilor cu care impartasesc aici bits and pieces of my self :)

    love u! si mersi din nou!

    teo

    RăspundețiȘtergere
  3. Teo,I see you,am citit pana acum postari mai vechi,like 2012 ,sper ca esti bine si sper ca inca mai scrii,ma regasesc in multe din postarile tale si as vrea sa iti stiu evolutia...te imbratisez cu drag si sper sa te mai citesc...

    RăspundețiȘtergere