joi, 15 decembrie 2011

Fiti cine sunteti

Mi-a placut textul asta pe care l-am primit intr-un Newsletter si am zis sa-l impartasesc cu voi :)



*********************************************

Transmis de John Calli

Este evident pentru multi oameni din orasul meu ca nu am o slujba “obisnuita”. Deci, prietenii ma intreaba adesea : “Cu ce te ocupi? Ce faci? “. Pana nu demult le spuneam, depinde de cum le citeam energia:” Ei bine, sunt scriitor”. Sau “Sunt un invatator spiritual”. Sau chiar ” Nu fac prea multe – sunt pe jumatate pensionar” (ceea ce este doar o jumatate de adevar).

Eu numesc acest soi de conversatie: “un fel de vorbe spuse la o petrecere”. Acum, raspunsul meu la intrebarea :”ce faci?” este foarte diferit. Eu spun :” mai degraba sa vorbim despre cine suntem noi, eu si tu si nu ce face fiecare dintre noi pentru a “trai”. Raspunsurile oamenilor la aceasta sunt interesante. Cateodata ei ma privesc ca si cum as fi nebun sau poate un spion.
Alteori se deschideau ca si cum as fi fost un iubit pierdut de demult. Ca societate, suntem atat de blocati datorita etichetelor; ce facem, cat de multi sau de putini bani castigam, cat de multa putere sau influenta avem etc. Chiar si numele noastre reprezinta etichete. Dar definesc toate acestea pe cine suntem noi cu adevarat? Iata ceea ce spune Spiritul :

“Voi traiti intr-o societate obsedata care considera ca ceea ce faceti este mai important decat cine sunteti voi.

Etichetele inseamna mai mult decat orice altceva. Voi sunteti Dumnezeu in forma umana. Voi aveti un scop pentru a fi in aceasta viata. Acest scop nu are nimic de a face cu bogatia uimitoare, cu puterea, influenta, posesiunile materiale. Nimic nu este rau in legatura cu toate acestea. Dar nu reprezinta motivul pentru care sunteti aici. Voi nu ati venit sa faceti ceva. Voi ati venit sa fiti cine sunteti voi. Ati venit sa va straluciti lumina in lume, sa o concentrati asupra locurilor intunecate. Intunericul nu este diavolul. Voi toti va descurcati cu partile intunecate din voi insiva. Intunericul reprezinta pur si simplu acele locuri pe care inca nu le-ati lasat sa intre in lumina voastra. Ce faceti este de departe mai putin important decat cine sunteti voi. Cand sunteti aliniati cu Sinele voastre Dumnezeu, sunteti cei mai puternici.

Apoi, lumina voastra este reflectata si radiaza in tot ceea ce faceti. Cativa umani, care au cele mai modeste slujbe, sunt cei mai puternici oameni de pe planeta voastra astazi. Nu conteaza daca sunteti liderul unei tari sau cel mai modest cetatean. Voi toti sunteti egali, nu neaparat in abilitati sau talente, ci in bunatatea fundamentala a fiintelor voastre.

Nu ceea ce faceti conteaza. Conteaza cine sunteti voi. Simplu, fiti cine sunteti voi. Si atunci veti realiza tot ceea ce ati venit sa “faceti”.

www.greatwesternpublishing.org
duminică, decembrie 11, 2011

Sursa: http://alessandragrigorescu.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu