marți, 13 decembrie 2011

Invitatie

Astazi lansez o invitatie (oarecum stangace si timida) :)
Va invit sa-mi scrieti! Despre voi, despre o situatie din viata voastra, despre ce vreti voi. Dieta, bani, spiritualitate, sanatate, relatii, cariera, depresie, transformare personala, stari ciudate, vindecare energetica...

Mi-ar placea tare mult sa va pot impartasi din tot ceea ce am trait, aflat si experimentat in ultimii ani. Am realizat zilele trecute ca multi ar zice ca am o viata faina! Intr-adevar, am reusit sa-mi modelez viata astfel incat fac ceea ce-mi place si am si o gramada de timp pentru mine, am timp sa citesc si am citit zeci de carti numai in ultimul an, am vazut zeci de documentare, am incercat o gramada de diete si tehnici de vindecare si am cunoscut si multi alti oameni care au facut asta.
Toate astea se adauga experientelor mele de viata care au mers mana in mana cu tot ceea ce am studiat. Fiecare informatie de pe acest blog este simtita, traita sau macar incercata. Am scris cu drag despre multe din lucrurile pe care le-am trait si pe care le simt in sufletul meu a fi adevarate. Am trait, am invatat si am evoluat in acesti ultimi 2 ani enorm de mult si mi-ar placea sa dau mai departe din ceea ce am primit! Imi place si am timpul necesar sa studiez lucruri noi si cred ca iti pot oferi intr-o forma simpla, compacta, bine organizata si usor de folosit informatiile de care ai nevoie, specifice pentru problema ta. Eu zic ca ma ajuta si intuitia :)

M-am tot cacait sa fac anuntul asta, cred ca de aproape un an, dar acum sunt in sfarsit pregatita! Daca simti ca pot face ceva pentru tine I would love to do it! Oricare ar fi intrebarea ta o sa-ti raspund cu drag.

Poate ca ti-ai dori sa afli mai multe despre un subiect dar n-ai timp sa studiezi si poate eu am citit deja despre asta sau pot citi pentru tine si-ti fac un rezumat :)
Poate ca ai studiat deja dar nu stii cum sa pui cap la cap toate aceste informatii.
Poate ca exista in viata ta un tipar care se repeta la nesfarsit si nu stii cum sa iesi din el. Poate fi o relatie, poate fi o adictie, poate fi o convingere veche de care nu reusesti sa scapi.
Poate ca traiesti niste experiente si niste stari ciudate si nu stii ce se intampla.
Poate ca esti deprimat sau trist si simti ca viata nu are nici o noima.
Poate ca ai nevoie urgent de un raspuns concludent pe o anumita tema.
Sau poate ca ai simtit ca ai vrea sa-mi scrii, sa ma contactezi, dar n-ai avut curaj.
Oricare ar fi situatia, eu te invit sa-mi scrii despre problema ta si cine stie, poate iti pot da un sfat sau te pot indruma spre o informatie folositoare :) Chestia asta s-ar putea numi un fel de personal coaching, suport dezvoltare personala sau cel mai frumos, cum a spus luci: "terapie prin iubire".

Intentia mea este sa-ti pot recomanda in functie de problema:
- o tehnica de echilibrare energetica
- o carte
- un documentar
- o dieta
- un site
- niste exercitii fizice
- niste afirmatii zilnice
- sa-ti spun la ce chakra banuiesc ca se afla dezechilibrul si sa-ti recomand metode de echilibrare

Sau poate doar sa-ti scriu parerea mea personala si o vorba buna!
No, cam asta este! De-acum astept sa-mi scrii despre tot ce te framanta la magicreminders@gmail.com!!!

Putem vorbi si pe messenger, telefon, facebook sau ce altceva mai exista :)

teo <3

2 comentarii: