joi, 9 august 2012

WAHAHA Hi Hi Hi :)

Dear magical people! V-am zis ca voi reveni cu mai multe detalii despre WAHA :)
Weeeell...here I am... but where do I even start?

De cand am venit din padurea fermecata, ma simt altfel, ma comport altfel si visez altfel :)

Simt ca s-au deschis niste usi inchise, simt ca sunt multe lucruri care ies la suprafata, mici (sau mari) dorinte ascunse, zambete, entuziasm, idei, energie, se elibereaza emotii, bucurii, muzici... cate si mai cate.

Simt ca am ajuns in punctul in care sunt sigura ca vreau si pot sa ma deschid mai mult, sa trec la nivelul urmator, sa invit mai mult bucuria, viata si iubirea in viata mea, sa daruiesc si sa primesc mai mult, sa ma bucur mai mult de mine si de ceilalti.
Simt ca vreau sa fac muuulte, multe, multe lucruri. Simt ca vreau sa calatoresc o vreme, asa ca voi pleca la Brasov si apoi la Bucuresti si apoi unde ma va mai duce inima :) Simt ca vreau sa fiu in mijlocul oamenilor pentru o vreme. Simt ca linistea si pacea si interiorizarea din ultimele 15 luni la Ileni mi-au prins tare, tare bine. Dar acum e timpul sa move on. Vreau sa merg mai departe :) Vreau sa traiesc mai mult, sa experimentez, sa va cunosc mai de-aproape, sa ne intalnim mai des. Uuuuf! Si e atat de scary si atat de exciting all at the same time. Stiti voi, eu n-am fost on my own niciodata... si acum mi s-a nazarit ca vreau sa plec in lume... cu bocceluta'n protap....fara griji si fara bani :P

Inima mea, draga de ea, ma tot indeamna de ceva vreme sa fac niste lucruri si in sfarsit o sa le fac!

Asa ca watch out world! Here I come! :)
Alte lucruri oarecum fantastice is ca de cand am venit de la Waha m-am trezit foarte devreme, am zumzait toata ziua prin casa, prin curte, pe net, pe jos, pe sus, am scris o gramada, imi bazaie capul de idei si de lucruri pe care VREAU sa le fac..palma stanga imi bazaie la propriu si din cand in cand inima si la propriu si la figurat, am baut o tona de apa pe zi si n-am putut sa mananc mai nimic. Dup-aia ba zambesc prosteste, ba plang in hohote..... si ce sa va mai zic eu voua oameni buni. E de bine! :)))

No, acuma sa nu va imaginati ca Waha a fost chiar un fel de pastila magica care m-a transformat peste noapte, dar cumva a fost incheierea si festivitatea de premiere, in care am cules roadele multor lucruri la care lucrez de ceva vreme. Unul dintre lucruri este a fi intotdeauna true to myself, oricat de greu ar parea, altul ar fi following my heart (mai mult), altul ar fi opening up (mai mult) si saying yes to everything. Si ultimul pe lista ar fi letting go...sa nu mai mai agat de trecut, de ceea ce nu mai rezoneaza cu mine, de zona de confort. Sa merg inainte! Cu incredere si bucurie :)
Si acum urmeaza speech-ul de multumire de la festivitatea de premiere, pe care nu am apucat sa-l tin acolo :)

Multumesc din suflet energiei care s-a creat acolo, padurii fermecate, focului purificator, oamenilor minunati si frumosi si deschisi care au organizat evenimentul, au participat sau tinut workshop-uri, intamplarilor si potrivirilor smechere de situatii....si MIE, pentru ca m-am dus, pentru ca m-am deschis, pentru ca am participat, pentru ca am daruit si am primit si pentru ca am fost EU :)

Pot spune cu mana pe inima ca toate intentiile pe care mi le-am pus inainte sa plec la festival si acolo, la focul sacru, n-au ramas neauzite! Mi-am reamintit cu ocazia asta cat de puternica poate fi energia unui grup cu intentii si preocupari comune!

Va iubesc mult pe toti si va multumesc din suflet! Si VREAU sa ne mai vedem! Mi-e deja dor :)
Acestea fiind zise, cred, totusi, ca inca mai trebuie sa sed frumusel si sa las energia sa se aseze pentru o vreme. Si mai departe vom vedea ce va mai fi.

In alta ordine de idei (ce-mi mai place expresia asta :))), la Ileni, m-au asteptat rosiile mele dragi, coapte, gustoase si atat de aromate! De acum voi avea rosii in fiecare zi. Asa ca va imaginati ca dieta mea este si va fi: SALATA de rosii cu ceapa, sare si ulei de masline + paine neagra, dimineata, la pranz si seara... numai ca nu mi-e foameee!! That's a shame! Da' las ca merge si de pofta ;)

6 comentarii:

  1. esti fenomenala! tare as vrea sa am si eu trairile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. hi, hi :) ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se-ntample :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai, traiesc in mijlocul Bucurestiului de unde, deocamdata, nu pot sa plec.

    RăspundețiȘtergere
  4. eeh, da, dar stii cat de iute se pot schimba lucrurile? cat ai zice titirez! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cautam informatii despre chakre si cumva am ajuns la Blogul tau. Am tot navigat de la cate un articol la altul pe aici pana cand am gasit titlul "wahahahahaha hi hi". Ma gandeam "nu se poate, chiar ajung sa citesc despre Waha aici?" Well, aparent si mie numai la Waha imi sta capul de cand mi s-a propus sa fac deco la festival. Imi imaginez ca pe parcursul timpului treaba a devenit mai comerciala, dar sper ca n-am dreptate. Mi-ar placea sa aud si parerea ta in legatura cu evolutia festivalului. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere