miercuri, 8 august 2012

Let the pain go

Ieri si alaltaieri am avut doua zile pline de muzica :) Muzica mai veche, prieteni dragi, melodii regasite, sunete, vibratii, emotii... melodii frumoase si pline de positive vibes.

Dar cantecul de astazi m-a luat pe sus si m-a bagat in adancul fiintei intr-un loc neumblat, cu multa durere de care nici nu stiam ca exista. Am mai ascultat melodia asta de multe ori, dar cred ca n-am lasat-o niciodata sa-mi intre atat de adanc in inima. Cred ca si imaginile au ajutat. Dar e de bine :)

Asa ca daca sunteti in za mood pentru o calatorie in cotloanele umbrite ale fiintei si daca vreti sa faceti putina lumina acolo, va recomand sa va asezati confortabil, dati drumul la film si deschideti ochii si inima :) si vedeti ce se intampla :)



Noi oamenii purtam in fiinta comuna, de multe ori fara sa stim, multe traume vechi, dureri neplanse, nedreptati neindreptate si inimi frante. Haideti sa fim curajosi si sa plangem noi pentru ele.

Let the pain go and you'll create moore space for LOVE! :)

Va iubesc! Mult! :)

Un comentariu:

  1. melodia asta e pur şi simplu incredibilă. ştiam varianta de la the doors, care deja mă frîngea. "make a grave for the unknown soldier nestled in your hollow shoulder", http://youtu.be/UDUOVyiX9fk. dar asta a lui nigel e şi mai trenul accelerat către that hidden part of us...
    am o melodie care de la prima ascultare m-a înecat, plîng de fiecare cînd o ascult, e un soi de aspirator de durere stătută şi lîncezită. de altfel toată muzica domnului ăstuia e foarte delicată. http://youtu.be/kBrcRnWdm94
    te iubesc!

    RăspundețiȘtergere