miercuri, 22 august 2012

Magic, healing, gentle touch

Mai tineti minte cand v-am povestit eu despre atingere si despre puterea ei magica de vindecare si energizare? Si mai stiti ca v-am promis si un atelier de atingere?
Ei bine, acum o saptamana (or so) a avut loc, la Brasov, primul atelier de Magic, healing, gentle touch, adica mai pe romaneste primul mieu "atelier de mangaiere"!!! Can you believe it? Eu inca ma mai ciupesc :D Multumesc tuturor celor care au venit si mai ales cuiva drag care m-a ajutat sa prind curaj sa fac treaba asta si sa pun totul la cale. Si multumesc si ingerilor care mi-au trimis de-a lungul ultimelor luni o gramada de ghionturi, vise si indicii ca sa inteleg ca trebuie sa fac asta! Si multumesc si mie pentru ca le-am urmat...desi cateodata imi pareau completly outrageous! :P

Atelierul a iesit foarte frumos! Spontan, fara prea multe programari si planificari si dupa cateva ore, recunosc ca am iesit de-acolo cu ceva stelute magice prin par si prin suflet :)

Siii...vestea si mai buna este ca peste numai cateva zile, urmeaza sa mai tin cateva ateliere de Magic touch la Transilvania Calling, un alt festival magic din padure care se va tine intre 27 august si 3 septembrie, undeva langa Rasnov :) Check it out! Eu una, ABIA ASTEPT!!!

Fie sa ne vedem acolo cu drag, voie buna si pace in suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu