marți, 21 august 2012

Viata fara net...


Astazi n-am avut net. M-am trezit devreme, mi-am facut ritualul de dimineata si m-am pus tacticoasa la calculator. De obicei scot tot din priza peste noapte si amintindu-mi asta m-am dus in cealalta camera sa bag modemul in priza. Si taman ce-l bagam in priza cand mi-a trecut prin cap: „poate ar fi mai bine sa nici nu mearga netu’...” si atat mi-a trebuit :P N-a mers netu’ toata ziua!
Si chiar daca aparent aveam o mie si unu de lucruri de facut pe net, pentru ca (vezi doamne) am lipsit o saptamana de la butoane... mi-era limpede ca de fapt nu e nimic vital... si totusi i-am dus lipsa rau de tot! Mama lui de net!! :)

Asa ca in lipsa de net m-am decis sa ma hodinesc. Am ascultat neste Eckart Tolle, am lenevit, am cules legume si am papat salata, am lucrat la un hanorac si am dat o fuga pana la Sinca Veche, unde a fost tare, tare frumos, ca intotdeauna :)

PS: Printre toate astea am mai restartat modemul de vreo 7 ori :)) dar fara succes.
Uof, uof! Ce ti-e si cu dependentele astea! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu