marți, 17 ianuarie 2012

Teo! Fii ca artifica!

Ca sa nu existe confuzii, artifica este ceea ce vedeti in imaginea de mai jos :))

Ceea ce vreau sa spun de fapt este ca de cand a inceput mult asteptatul si controversatul 2012 eu ma simt ca o artifica :)) Stralucitoare, vesela, colorata, sclipicioasa, activa, plina de energie si de idei! Si unde mai pui ca sunt si foarte modesta! :)

Am fost mai putin activa pe blog, dar scuzabil, datorita acestui noian de lucruri fabuloase pe care le intreprind de cand cu energia dementiala a lui 2012 :)) Glumesc! Un pic... dar un pic vorbesc si foarte serios :D Vad ca sunt kind of crazy today... ma intreb ce-o sa iasa de postul asta :))

Asaaaa, sa revenim la oile si caprele noastre, mai bine zis o singura capritza, adica io. Am multe sa va povestesc si sper sa ma mobilizez zilele astea si sa acopar toate subiectele. Asadar:
~ ma tin de o suta de ani sa fac un post detaliat despre tapping sau EFT
~ urmeaza cat de curand un post despre chakra inimii si sigur va iesi o postare frumoasa pentru ca e o chakra speciala :)
~ am promis o postare despre cum sa obtinem stabilitatea financiara mult dorita si sa trecem de la supravieturire la abundenta. Aici mai am de studiat dar odata lansata promisiunea, viata deja mi-a oferit cateva experiente pe tema asta ca sa am materie prima :D
~ si mai vreau sa scriu un post despre slabit din perspectiva ultra moderna a lui 2012 :D

.... si dac-o mai fi ceva mi-oi aminti eu la un momen'dat! :)

Cat despre aceste doua saptamani trecute din 2012, paremi-se c-au fost 2 ani. Bogate, incarcate, vesele! Hai sa facem un rezumat, shall we? :P
~ M-am organizat si pus pe treaba ca nicicand~
~ Mi-am stabilit obiective clare pentru anul cel nou si frumos!
~ Mi-am refacut Vision Boardul si am umplut casa de biletele colorate, de grafice si bulinute cu mesaje!
~ Mi-am facut un "altar", un loc special dedicat tuturor practicilor abstracte si a chitzibusurilor necesare ritualurilor zilnice!
~ Am facut hainute si am onorat comenzi!
~ Am fost la Bucuresti unde m-am intalnit cu multa lume, am facut cumparaturi si m-am simtit foarte bine!
~ Am facut tapping, afirmatii, rugaciuni, tamaieri si alte alea de doua ori pe zi!
~ Am lansat ideea unei tabere si bazai de idei si entuziasm ever since!
~ Am fost invitata sa decorez vitrina unei cafenele in Fagaras!
~ Am de gand sa merg la un curs de masaj in Februarie!
~ Am dat peste o metoda de promovare a magazinului meu cu haine care-mi surade!
~ Mi-am mutat din nou atelierul, de data asta de la oras la tzara!
~ Am avut mai multa grija de mine, m-am rasfatat!
~ Mi-am dat seama cat de important si de frumos este sa-mi creez un spatiu minunat, un "spatiu de iubire" in care fiecare obiect sa ma bucure si sa ma inconjoare cu o energie minunata! E simplu, e la indemana, haideti s-o facem cu totii! Mai multe intr-o postare viitoare!

~ M-am focusat pe lucrurile pe care mi le doresc, am devenit mult mai optimista, mai activa si mai energica. Ma trezesc mai devreme, cu chef de viata, sunt organizata, am mult mai putine ganduri negative, simt ca pot sa fac orice imi propun, timpul se dilata si imi permite sa fac tot ce imi doresc, intentiile mele se manifesta foarte repede, am parte de sincronicitati si mici lucruri care ma bucura, simt ca sunt sustinuta in tot ceea ce fac! Si secretul a fost sa-mi dau seama once and for all ca orice e posibil! Ca merit tot ce-i mai bun! Sa nu mai astept sa vina cineva sa ma salveze sau sa astept ca viata mea sa se schimbe miraculos in ceva mai bun. Mi-am dat seama ca numai eu pot stii ce vreau, ca numai eu pot sa ma fac fericita. Si chiar POT! Chiar ACUM! And I did! :) And you can do it to!!! It's easy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu