miercuri, 25 ianuarie 2012

Tehnica rasului fals

Fake laughter tehnique sau tehnica rasului fals! Incercati-o! E foarte tare!

Observatie: Zice nenea asta ca daca ai o problema cu rasul fals, adica daca te enerveaza sau te scartaie pe creier de-a dreptul (sau la inimioara) cand auzi oameni razand zgomotos si HaHaindu-se, inseamna ca cineva a ras de tine cand ai fost mic si ti-a ramas un pitic pe creier. Si drept urmare nu te vei putea bucura de beneficiile acestei tehnici dar nici de un ras sanatos din toata inima. Sooo, you might wanna look into that, adica tapp it out :D

Other than that Enjoy za fake laughter :))))



PS: am incercat-o si eu pe diverse ganduri obsesive de genul: iar o s-o dai in bara! n-are rost, situatia e fara speranta! I-am bagat un ras fals de i-au mers fulgii si dup-aia de cate ori imi venea in minte acest gand, in loc sa ma speriu, cum imi venea de obicei sa fac, imi venea sa rad :) Isn't that hilarious? :)))))
Incercati-o si spuneti-mi cum a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu