marți, 3 ianuarie 2012

10 lucruri pe care le-am invatat in 2011

2011... un an incarcat...nu ca m-as plange, dar pentru mine a fost un an greu :)
impreuna cu 2010, anii astia doi au fost cat toata viata mea de pana atunci inmultita cu 10. am trait cum n-am trait niciodata, am facut o gramada de lucruri noi, de schimbari, de mutari, am trecut prin tot felul de transfigurari. au fost doi ani plini! cand am intrat in 2012, parca as fi iesit din boot camp! :) bucuroasa ca s-a terminat in sfarsit dar si recunoscatoare pentru puterea si increderea cu care m-am ales!

Uitandu-ma in urma si mai ales uitandu-ma la cine am devenit, multumesc din suflet pentru toate incercarile si greutatile si chestiile coplesitoare din care nici nu credeam ca o sa mai ies vreodata :D

Asadar, ce am invatat eu in 2011

1. am invatat sa fiu mai sincera, sa ma expirm cu mai multa incredere!
2. sa am mai multa grija de mine, sa ma pretuiesc si sa ma iubesc mai mult!
3. sa spun NU cu riscul de a dezamagi pe cei din jur dar staying true to myself!
4. sa comunic mai bine, sa ma apropii de oameni, sa ma deschid
5. in 2011 am invatat sa gradinaresc
6. am invatat sa fiu mai puternica, sa am mai multa incredere in mine si in vocea mea interioara
7. am invatat ca toate trec, trebuie doar rabdare si incredere. stiu acum ca sunt mult mai puternica decat as fi crezut
8. am invatat sa accept mai usor lucrurile pe care nu le pot schimba
9. am invatat sa traiesc mai mult in prezent si mai putin in trecut si viitor
10. am invatat sa ma bucur mai mult de viata, sa pretuiesc mai mult ceea ce am, sa ma descurc cu ceea ce am la indemana

voi ce lectii valoroase ati invatat in 2011?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu