luni, 13 februarie 2012

Weekend la Brasov

Weekendul asta am fost la Brasov la un atelier de dezlegare a nodului din gat tinut de prietenul nostru Alex. A fost foaaarte frumos :) Multumim Alex!
Am fost si cu intentia sa ne inscriem la un curs de masaj in Brasov. Vrem sa invatam o tehnica de baza de masaj de relaxare, nimic spectaculos :) Nu suntem foaaarte incantati de conditiile cursului dar nu prea avem alte optiuni. Asa ca daca aveti habar de vreun curs meserias prin zona (Brasov sau Sibiu) va rog da-ti-mi de veste!!!
Pe langa asta am facut si cateva achizitii pe care abia astept sa le savurez :) Mi-am luat....caaarti :)
Mi-am luat o carte despre ingeri pentru ca mai nou mi se pare un subiect fascinant si vreau sa aflu mai multe despre asta. Aveam deja cartile oracol cu mesaje de la ingeri asa ca aceasta carte vine in completare.

Apoi, mi-am luat cele mai smechere carduri cu afirmatii de Louise Hay la care visam de mai demult. Sunt 100% ME! Adica ma reprezinta intru totul! Ca si look, ca si culori, design, text. Sunt minunate! :) Abia astept sa ma joc cu ele.

Si pentru ca mi-au placut titlul si coperta am luat si cartea lui Joe Vitale despre secretul uitat al succesului rasunator ;)

Ma duc sa le citesc si revin cu informatii ;)
Love u!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu