miercuri, 14 septembrie 2011

Taramul fermecat

Lumea mea perfecta este...bineinteles...perfecta :)

Lumea mea ideala poate fi descrisa cel mai bine de urmatoarele cuvinte: magie, valuri, distractie, prieteni, relaxare, vacanta, reintalnire, bucurie, speranta, entuziasm, culori, vibratie, lumina, verdeata, idei, noutate, surprize, activ, varietate, abundenta, flow, armonie, fresh, suport, daruire, creatie, vise, succes.

Lumea mea ideala miroase a musetel, a fructe delicioase, a iarba, a primavara, a flori, a mare, a soare, a frunze, a piele de bebelus, a arome exotice, a cacao, a proaspat, a curat, a paine calda, a liliac. Si mai nou miroase a Nightwish. Sweet and comfy! Mersi Diana!

Lumea mea ideala suna asa: valurile marii, chicote si rasete, muzica de chillout, sunete vesele, ciripit de pasarele, fredonat in surdina, muzica de dans

Lumea mea ideala are gust de mango, de ciocolata, de fructe exotice, de suc proaspat, de pepene verde, de inghetata, de suc de soc.

Lumea mea ideala se simte: moale, diafana, confortabila, relaxanta, fluffy, warm, fresh.

Cand ma gandesc la lumea mea magica vad: o casa incapatoare, frumoasa, primitoare, natura, verdeata, familie, copii, flori, prieteni, armonie, multe culori, calatorii, intalniri, oameni, animalute, mare, copaci, piscina, multa veselie, abundenta, copaci infloriti, fluturi mari, colorati.

In taramul fermecat eu ma simt: libera, completa, extraordinara, minunata, valoroasa, bogata, talentata, puternica, intelegatoare, saritoare, darnica, vesela, perfecta, plina de energie, vibranta, frumoasa, curajoasa, sanatoasa.

De multe ori suntem atat de ocupati cu a controla tot ce se intampla in jur sau a ne feri de rele sau cu tot felul de alte lucruri incat nici nu stim ce ne dorim de fapt de la viata. Stim exact ce nu mai vrem sa experimentam dar nici nu ne-am gandit vreodata ce ne-ar face fericiti.

Dar daca noi nu stim ce vrem, cum ar putea oare viata sa ne faca fericiti? Este important sa avem o imagine clara a ceea ce ne dorim, pentru ca astfel transmitem universului un mesaj ferm: Asta imi doresc de la tine!
Si astfel, permitem Legii Atractiei, sa aduca in viata noastra ceea ce ne dorim :)

Tu stii cum arata, se simte, miroase si ce gust are lumea ideala? Stii cum arata lumea care contine absolut tot ce ti-ai dorit vreodata? Vei spune ca nu ai cum sa stii pentru ca nu esti acolo. Dar, din fericire, noi avem aceasta unealta magica, pe numele ei mic: imaginatia. Desi afara tuna si fulgere, noi putem calatori cu mintea noastra pe tarmuri insorite. Si chiar daca in viata noastra nu toate merg cum ar trebui, ne putem imagina cum ar fi sa fie totul PERFECT!

Daca cumva nu traiesti inca in lumea viselor tale, intr-o lume perfecta, atunci te invit sa faci si tu un tur imaginar, cu toate cele 5 simturi, in taramul fermecat.
Indrazneste, fii darnic, implineste-ti absolut orice dorinta, fie ea mica sau mare.
Si spune-mi apoi, tu cum ai descrie lumea ta perfecta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu