luni, 15 august 2011

Noutati din atelier

Mai intai sa va prezint forma actuala a atelierului meu :) Imi place mult, mult de tot cum a iesit, ma simt homie in el, e colorat, primitor, calduros, placut. Ce mai incolo-ncoace, e frumoooos tare :)

Mi-am facut perdelute colorate, pe un perete sunt roz si pe unul sunt albastre :)

Aici sunt rafturile cu materiale, tipare, haine, fermoare, accesorii si chitibusuri:

Aici sunt masina de cusut si cea de surfilat:

Asta-i masa pe care croiesc materiale si fac tipare:

Am vazut ca tuturor le place sa poposeasca la mine in atelier, unde zic ca se simt bine, asa ca am amenajat un locsor cu doua fotolii si o masuta unde sa stea "musafirii" :)

Si in spatele fotoliilor este masa unde ma asez la laptop si ma updatez la realitatea virtuala. De aici scriu pe blog, pun produse in magazinul de pe etsy, fac schite (atunci cand nu ma intind pe jos, ca se pare ca inspiratia mea circula mai mult la nivelul solului), imi beau apa si fac cusaturi decorative si gauri de nasturi de la masina de cusut cea mica.

Am fost destul de harnicuta in ultimele saptamani :) Asta m-a ajutat sa scap si de stresul cu lucrarile din curte, pentru ca m-am focusat pe ceva ce pot face, spre deosebire de lucrarile din curte care-s treburi barbatesti. Dar se pare ca am fost invatata atata vreme sa controlez tot ce misca in jurul meu ca de multe ori ma stresam aiurea cu privire la treburi care ma depaseau sau cateodata chiar nu ma priveau deloc. Asa ca acum, de cate ori ma surprind stresandu-ma cu hidrofoare, santuri, fose, zidarie, scule si bascule, respir adanc si imi repet in minte: "I'm a girl! I'm a girl! Iuhuuu! I'm a giiirl!" :)) Cine a vazut "Unora le place Jazzul" intelege si mai bine umorul din treaba asta :)
Anyway, beeing a girl and aknowledging that, iata ce-am mai facut eu in ultimele zile cu manutele astea doua:









Preferata lui Luci este rochia gri din tricot si ale mele suuuunt.... toate :))

4 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult rochitele, mai ales primele doua. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Beatris! Bine ai venit in atelierul meu :)
    Am aruncat si eu o privire pe blogul tau si am ochit deja o reteta faina cu morcovi :) Cred ca o sa-l studiez mai in detaliu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc. Salata coreana de morcovi este delicioasa si aromata. Ti-o recomand :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo draga, mie imi place mult bluzita aia neagra cu umerii cazuti. Unde o pot gasi? :)

    RăspundețiȘtergere