luni, 18 iulie 2011

Update din gradina

Am inceput in sfarsit sa culegem si sa imbucam roadele cele bogate ale gradinii :) Ieeei! Astazi am dat o tura prin gradina si era asa frumos incat am zis ca e pacat sa nu fac un sharing la ce-mi vad ochii. Iaca ce mancam noi zilele astea din gradina:
Salata tura 2, semanata in mai:
Avem salata frageda si in minisolarul din curte:
Aici e o sfecla rosie voinica:
Va mai amintiti rondul cu flori de la intrarea din gradina?
Intre timp ozzy hoinareste pe garduri
In curte avem petunii curgatoare. Trei, dar doua sunt sore geamane asa ca n-am postat decat una:
In gradina un par mic dar voinic e plin de pere aratoase:
Floarea soarelui e gata de inflorit!! Noroc ca faceam poze ca altfel era sa nici nu observ:

Dovlecei:
Mini-castraveciorii din minisolar:
Tot ei:
Broccoli si varza:
Si ultimul dar nu cel din urma : domnul ardei iute, iute, iuteeee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu