marți, 15 martie 2011

Salata de primavara

Dupa cateva zile cam morcovite si obosite iata ca am revenit in forta!
Astazi se fac 5 saptamani de cand mananc crud, cu grasimi putine, fara sare si cat mai simplu. Chiar aseara ma plangeam ca sunt obosita si demoralizata si iaca: astazi m-am simtit foaaaarte bine! Am avut energie la maxim, entuziasm si veselie :) A fost o zi minunata! Magica!
Si o sa radeti, dar cred ca mi se trage de la clisma pe care m-am hotarat intr-un final sa o fac astazi :))

Stiam ca in perioadele de detoxifiere, mai ales cand faci o schimbare mai drastica in dieta, e bine sa ajuti organismul sa elimine toxinele prin clisme. Dar cumva nu prea imi suna asa bine clismele... Si cred ca nici voua nu va e asa drag de clisme, nu? :D Dar pot spune din experienta ca ajuta big time!!

Asa ca daca aveti de gand sa mancati mai sanatos, sa eliminati ceva in dieta, sa treceti pe cruditati, pe sucuri sau sa tineti un post negru va recomand sa faceti neaparat clisme zilnic sau la 2-3 zile. Ajuta foarte mult si iti dau o stare de usurare si prospetime!

In alta ordine de idei vreau sa va prezint o salata care m-a cucerit intr-o dupa-amiaza. Am mancat cu pofta un castron maaaare de tot si as mai fi mancat unul dar nu mai aveam :) Acum nu stiu daca numa' mi-o fi fost mie foame rau dar eu zic ca si salata era buna de tot!



Am facut-o din :

- 3 legaturi loboda verde
- 3 legaturi loboda vanata
- 1 legatura untisor
- 1 legatura ceapa verde
- 2 legaturi patrunjel
- 1 legatura marar
- zeama de la o lamaie
- 1/2 avocado taiat cubulete
- cateva rosii cherry taiate in 4

Toate ingredientele sunt optionale, am pus ce aveam la indemana, dar cred ca puteti face o salata delicioasa cu orice ingrediente. Fara sare, ,low fat, plina de vitamine si minerale. Yam Yam!!

In afara de salate si fructe, zilele astea mi-am propus sa beau cate un smoothie verde in fiecare zi. Astazi am mancat cam 3/4 dintr-o sticla de un litru de smoothie din urzici si mere. A fost delicios si mi-a tinut de foame ore bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu