vineri, 18 noiembrie 2011

A new funky ME

Zilele trecute am trecut pe langa florarie si m-am gandit ca as vrea sa-mi iau o floare. Am intrat si m-am indreptat ca de obicei catre clasicele (pentru mine) floricele cat mai colorate, cat mai rezistente, cat mai putin pretentioase si cat de cat rezonabile ca pret.

Dupa ce m-am benoclat pe-acolo si m-am tot invartit in jurul cozii, m-am gandit ca mi-as dori ceva nou! Parca simteam nevoia sa actionez diferit. M-am hotarat asadar sa aleg cea mai frumoasa floare, cea care-mi face cel mai mult cu ochiu', indiferent de pret, de cat de mult sau putin tine inflorita, cat de sensibila este.. etc.

Si iaca pe cine am adus acasa:


Frumoasa, Sensibila si totusi Puternica, Eleganta, Vesela, Fresh, Alive... imi place la nebunie! Si sunt foarte mandra de mine. Am ales cu inima desi mintea imi spunea intr-una.. inclusiv pe drum spre casa, cu floarea-n brate: "e prea delicata! e prea fancy pentru tine! e scumpa! o sa se strice! n-o sa ai grija de ea si se va strica! bla, bla, bla!!!"
Vreau ca orhideea asta delicata si eleganta sa ma reprezinte pe mine. The new and improved me. The new sensitive me. Imi dau voie sa fiu mai sensibila, mai feminina, mai eleganta! Let's see what happens! :)

Am facut o alegere diferita and it feels great to explore something new! Va recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu