vineri, 18 noiembrie 2011

Lipie indiana

Am (re)descoperit o noua(veche) pasiune: facutul de painici, lipii, turtite!
Bine, mie de fapt imi place sa fac paine din mosi stramosi si abia astept momentul in care voi folosi cuptorul cu lemne din Ileni! Intre timp, la aragaz, ma delectez cu niste lipii super simplu de facut din faina integrala. Sunt gata in 10 minute si merg de minune cu un ghiveci de legume. Spre deosebite de paine, mananci o cantitate mult mai mica si unde mai pui ca sunt si o tzara crocante :)

Eu am facut asa:
- o cana jumate cu faina integrala de grau (cred ca se pot pune si alte fainuri)
- 1 lingura de ulei de masline
- putina sare
Am framantat aluatul, am facut 2 gogoloaie, le-am intins cu facaletul. Am incins bine, bine o tigaie si le-am perpelit o juma' de minut pe fiecare. Le perpelesti mai mult sau mai putin dupa preferinte. Sunt yammiloase! Poftiti! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu