joi, 5 mai 2011

I'm baaaack

Iata'ma's tot eu cea veche! Am revenit cu vesti bune si foarte bune :)
De ieri avem net, aci la Ileni, unde am venit inainte de Pasti pentru 2 saptamani de proba si acum tocmai ce se incheie a treia. Asta e prima veste buna :D
Desi nu mi-a lipsit neaparat internetul, acum chiar imi face placere sa mai bantui otzara pe bloguri, sa vad ce-ati mai facut si sa va zic ce-am mai facut eu :D
Despre statul la tara ce sa va zic.. mie imi place! Imi place mult! :)

Nu ne-am hotarat inca daca ramanem sigur, sigur dar eu as zice ca da. Oricum, astea doua saptamani au fost pline de activitati placute :)
Am facut straturi, am semanat, am taiat lemne, am mutat mobila, am povestit cu leicile din vecini, am facut foc in soba (asta dupa ce am inghetat de frig). Acum ne pregatim sa zugravim o camera, sa mai semanam nistre straturi si apoi sa asteptam cuminti sa rasara toate cele :)

Atat deocamdata, mai multe detalii si poze in zilele urmatoare! Va puuup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu