luni, 1 octombrie 2012

Healing can be fun :)

Dragilor, mi-a venit ideea sa impartasesc cu voi cateva exercitii super simple si utile, pe care, daca sunteti constinciosi si le faceti zilnic, va vor face viata mai usoara :)
 

1. Macar o data pe zi respira constient. O singura data. Un inspir si un expir! Eckhart Tolle spune ca daca faci asta zilnic timp de 1 an poate fi mai eficient decat sa te duci la o multime de workshop-uri pe parcursul acelui an. Si e gratis :)

2. Dimineata, primul lucru pe care-l faci cand te dai jos din pat, spune: Multumesc! Si zambeste :)

3. Apoi, cand intri in baie si te vezi in oglinda, priveste-te in ochi si spune: Te iubesc! Si mai bine ar fi sa-ti spui numele si apoi "Te iubesc". Adica eu as spune: Teo, te iubesc! :)

Daca veti practica exercitiile 2 si 3 pentru prima oara, nu va asteptati sa va iasa perfect. Probabil o sa sune aiurea, o sa va enerveze, o sa vi se para o idiotenie, o sa apara senzatii de disconfort.. etc Dar faceti-o oricum va iese! Va promit ca in timp o sa fie mult mai usor si mai bine! :) Si rezultatele sunt priceless!

4. Alege un exercitiu fizic, mic, simbolic, simplu si dedica-l unei intentii/dorinte/probleme din viata ta. Apoi fa zilnic, timp de 5-10 minute, acel exercitiu, cu intentia de a-ti rezolva respectiva problema sau a-ti manifesta dorinta. Spre exemplu, poti alege sa faci 10 flotari pentru o masina noua, sa dansezi 10 minute pentru mai multa claritate si pace interioara, sa alergi o tura de parc pentru mai multa vitalitate si energie, sa sari coarda 10 minute pentru un job mai bun, sa faci 5 ture de Salutul Soarelui pentru mai multi bani... Orice vrei tu! :)

5. Ultimul exercitiu e o chestie pe care am citit-o acum cateva luni intr-o carte si am regasit-o de curand in alta carte (tot de Doreen Virtue) asa ca am purces la treaba! :) A fost gata in 5 minute, a fost fun to do si deja incep sa vad rezultate :)

Acest exercitiu are de-a face cu chakrele urechilor. De aici vine capacitatea noastra de a receptiona si intelege informatia. De-a lungul timpului, mai ales in copilarie, s-a intamplat sa auzim chestii pe care n-am fi vrut sa le auzim, poate cineva a tipat la noi, poate cineva ne-a vorbit urat sau ne-a spus ceva care ne-a durut,  am fost criticati sau certati, sau poate altii s-au certat si noi am fost de fata...sau am fost abuzati verbal intr-un fel sau altul. Toate aceste lucruri au facut ca chakrele urechilor sa se inchida iar asta se traduce in probleme de comunicare. Asadar, cum vindeci aceasta problema simplu si rapid? Scrie pe cate un biletel, numele tuturor persoanelor care, pe parcursul vietii tale, te-au "abuzat" verbal, inclusiv al tau, daca ai de-a face in capsorul tau cu acea voce disperata care te critica de dimineata pana seara :)) Pune toate biletele intr-un bol cu apa si pune bolul in congelator. Lasa-l acolo 3 saptamani. Si gata! :)

Revelatia mea din ultimele zile este ca viata e pe atat de simpla pe cat ti-o imaginezi. Si viata poate fi extrem de simpla! De-a dreptul minunata! :) Asa ca haideti sa fim mai ingaduitori, mai relaxati, sa nu mai luam totul personal, sa nu ne mai criticam atata si sa nu ne mai luptam cu viata ca si cum ar fi o povara... just keep it simple!
Iar tema postarii mele de astazi este despre intentie si gesturile simbolice. Despre cum poti realiza orice iti doresti, prin simpla asociere a unei intentii cu un gest simbolic pe care sa-l transformi in ritual. Poti sa folosesti ritualuri predefinite (cum sunt rugaciunile) sau poti sa-ti compui propriul ritual, custom made, dupa placul inimii tale.

Pana una alta, incearca exercitiile astea fara prea mari asteptari sau strofocari. Just do it! Si dupa o luna de perseverenta, check in to see the results :)

4 comentarii:

  1. myky, ma bucur ca ti-s de folos! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inceput sa-ti citesc blogul. Ma regasesc uneori in ceea ce scri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere