joi, 19 aprilie 2012

Vremea incercarilor

Hristos a inviat dragilor!
Sper ca ati avut sarbatori luminoase cu multa pace si iubire!

Am scris cam rar in ultima vreme si pentru ca doua fete cucuiete si-au facut griji pentru mine, am concluzionat ca poate v-ar prinde bine sa stiti de ce lipsesc. Cred ca si mie o sa-mi prinda bine sa va povestesc.

Primul motiv al absentelor de pe blog este faptul ca in ultima luna am fost la un curs la Bucuresti (dupa cum v-am mai spus). Adica plecam marti si ma intorceam vineri iar sambata, duminica si luni abia reuseam sa-mi trag sufletul. Intre timp, am inceput lucrarile in gradina si la solar, care-s foaaarte time consuming. Apoi au venit Pastile si am luat o alta pauza de la internet.

In plus, in ultimele doua saptamani, am avut de-a face cu tot felul de turbulente interioare, care au necesitat mai multa atentie decat de obicei. Am fost nelinistita, tulburata, am avut parte chiar si de dureri in piept, respiratie anevoioasa si anxietate. Pe langa toate astea, niste evenimente nu tocmai linistitoare se petrec in viata mea. E unul din acele lucruri care-ti cam dau viata peste cap si iti pun la indoiala credinta. Acum am nevoie sa take some time cu mine si sa aplic toate aceste lucruri despre care va tot povestesc voua aici pe blog.

Stiu ca e o incercare, stiu ca va trece si stiu ca trebuie sa am incredere si sa merg mai departe, doar ca n-am simtit sa va scriu. De obicei nu-mi place sa scriu in clipele mai grele, pentru ca imi doresc sa va inspir, sa va dau curaj, blogul asta s-a nascut din dorinta de a fi o luminita... dar de data asta asa a fost sa fie.

Asadar, see you on the other side, mai libera, mai luminoasa, mai puternica! Asa cum am iesit din toate incercarile (chiar si cele mai teribile) pe care viata mi le-a adus in cale pana acum! Slava Domnului pentru tot ce ni se intampla, pentru ca fiecare lucru isi are rostul sau si Dumnezeu toate ni le trimite din iubire!

Va iubesc!

8 comentarii:

  1. Iubita noastra, si o spun in sensul cel mai real al expresiei si nu ca o incercare politicoasa de a face o introducere.
    Deci, iubita noastra scumpa si draga (pentru ca da, exact asa esti tu: IUBITA), nu stiu prin ce treci insa, doresc sa iti spun ca sunt alaturi din toata inima si cu toata iubirea si gandul bun indreptat in directia ta.
    Esti un om extrem de puternic si sunt sigura ca exact asa cum bine ai spus si tu, trebuie poate noi toti sa ne concentram mai mult pe a face lucruri inclusiv de a face lucrurile pe care le-ai impartasit aici tu cu mare drag.
    In situatii de gentul asta nici nu prea am ce sa zic mai ales ca, nestind prin ce treci nici nu am cum sa mulez discursul de altfel sincer pe o situatie anume.
    Asadar scumpa si draga si iubita noastra iti transmit iar TOATA IUBIREA si desi suna cliseistic eu cred cu tarie ca O SA REUSESTI SA IEI MAXIMUM DIN ACEASTA EXPERIENTA DE VIATA SI SUNT SIGURA CA DIN ASTA, VOR VENI NUMAI LUCRURI POZITIVE CARE TE VOR AJUTA SA TE DEZVOLTI LA NIVEL SPIRITUAL.

    Sunt alaturi de tine cu tot si daca simti ca pot sa ajut cu ceva, orice, te rog mult, da-mi un semn intrucat eu imi arat toata disponibilitatea in acest sens.

    The Secret

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si despre faptul ca trebuie sa fi o luminita "De obicei nu-mi place sa scriu in clipele mai grele, pentru ca imi doresc sa va inspir, sa va dau curaj, blogul asta s-a nascut din dorinta de a fi o luminita", draga mea, TU ESTI O LUMINITA SI INSPIRI SI CAND SCRI LUCRURI MAI PUTIN POATE VESELE in acceptiunea unora cel putin.
      In definitiv, ce inseamna inspiratia, ce inseamna pozitivismul etc? Nu este mai firesc sa inspiram si sa fim inspirati de realitate in fond? Deoarece nu exista bine si rau, pana la urma, orice, inclusiv lucrurile mai putin optimiste fac parte din firesc din drum astfel incat, daca privesti imaginea de ansamblu s vezi ca ceva poate mai putin pozitiv este dat pentu a genera ceva foarte bun, parca nu mai pare atat de negru inclusiv acel lucru initial considerat negativ, nu?
      Sigur, eu nu zic nici noutati si mai ales si tu in postare zici acelasi lucru. Eu doresc numai sa te asigur ca normal si firesc este sa iubesti sa apreciezi pentru tot ceea ce este omul in integralitatea lui, cu bune si cu rele cu tristeti si fericiri.In definitiv, si marile lumini ale lumii (vezi Isus, Budga etc) au lasat dovezi clare inclusiv a suferintelor, ezitarilor, cautarilor lor si daaaaa asta a fost foarte, foarte inspirat pentru intreg globul.
      Asadar scumpa noastra, daca vei simti vreodata ca ai vrea sa scri insa singura retinere este numai asta cu inspiratul, te rog sa nu o ai.
      Pe mine una ma inspira oamenii firesti (cu cautarile, gasirile, pierderile si regasirile lor) si poate pe multi ii ajuta si marturisiri sincere avand in vedere ca multi se confrunta cu probleme ce ar parea poate foarte grave, daca nu ar mai fi cativa oameni care sa marturiseasca faptul ca si ei trec prin asa ceva.

      Te imbratisez cu mare drag,

      The Secret

      Ștergere
  2. e bine, e totul aşa de bine. te sărut pe suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da dragele mele, asa este. Chiar acum poate ca nu intamplator citesc o carte pe care o gasesc fabuloasa si ca subiect dar si ca modalitate de scriere: Cand totul se achimba, schimba totul. Neale Donald Walsh. Chiar daca titlul poate nu e asa de sugestiv, acum sunt la niste pg. 14 - 16 care vb exact de prin ce treci tu teo acum si poate prin ce trecem toti. O sa revin mai incolo cu detalii ca acum scriu de pe telefon:) dar nu m-am putut abtine. Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Tatam :))) It's me again :))) Cine "me"? Aceeasi ca "Anonimul" cu cartea de mai sus dar care, a uitat sa se semneze, respectiv I am The Secret :))).
    Revin asa cum am promis cu detalii despre carte si asta, chiar daca, in mod sigur, mai toti ati citit-o deja, sau poate ca nu sau...? Mai bine imi ziceti voi ce si cum pana una alta eu postez mai jos in speranta ca daca Teo nu a citit-o pana acum, poate o va citi macar de acum inainte intrucat, cel putin paragraful din link se muleaza perfect pe experienta descrisa de ea in aceasta postare, experienta pe care, probabil ca mai toti am trait-o pana acum. Asa ca Teo nu esti singura.
    Intrucat, din pacate desi eu una am cautat pe net nu am gasit cartea la liber, redau mai jos selectia facuta de editura pentru a promova cartea, pentru ca este singura varianta existenta online pe care am gasit-o ca sa pot trimite paragraful cu pricina pentru Teo si pentru toti cei ce ne confruntam cu lucruri de gen.
    Va rog insa sa intelegeti ca nu am vreo legatura cu aceasta editura si nici nu doresc sa fac vreo reclama ci, pur si simplu este tot ce am gasit on-line.
    Asadar Teo IATA SCUMPA SI DRAGA SI IUBITA MEA:http://www.divin.ro/?53t4l&subdetalii=Fragment&v7f2k=4895 a se vedea ca au scanat cateva pagini din carte

    TE ROG CITESTE.

    Pupici cu sclipici

    RăspundețiȘtergere
  5. Magic, hang on, dincolo de incercari e tot timpul mai bine!
    Si, asa cum zice pe peretele meu, ALWAYS BELIEVE THAT SOMETHING WONDERFUL IS ABOUT TO HAPPEN!

    Cu mare drag si ganduri spre tine,

    C

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei Teooooo,

    Where are you draga noastra scumpa?

    Nu de alta dar, imi fac griji pentru tine si cafea de dimineata nu mai are acelasi gust fara a fi insotita de postarile tale...:)
    Deci, ce fac eu cu ritualul meu preferat de a te citi in timp ce imi beau cafeauza zi si tu?

    Scumpa mea, hai inapoi pe blog ca, orice ar fi NIMIC NU E ASA DE DRASTIC CUM PARE si in definitiv noi toti suntem aici pentru tine.
    Deci, ce zici de propunere?

    Cu drag,

    The Secret

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru gandurile bune! Va pupacesc pe toate!
    Draga mea The Secret, nu te intrista, lipsesc putin si ma intorc :) Sunt si foarte ocupata cu gradina, muncesc de dimineata pana seara si seara cad lata. Dar imi fac eu timp la un moment dat sa va mai scriu cate ceva :) Multumesc muult, mult pentru recomandarea cartii, cand mai trec prin Brasov mi-o cumpar!
    Pup u!!! :)

    RăspundețiȘtergere