duminică, 1 iulie 2012

Relax and let go!

Astazi mi-a venit sa va scriu. Nu stiu inca ce si cum dar iata-ma-s la calculator :)
I've been struggling lately si abia de cateva zile simt ca ceva s-a schimbat si pacea incepe sa-si arate razele printre nori.

M-am razboit in ultimele doua luni or so cu nelinistea si neincrederea si zbuciumul si indoiala si nemultumirea si tot felul de frici. A fost destul de ciudat dar simt ca am invatat ceva din toate astea si sunt gata sa merg mai departe. Inca o treapta, inca un pas inspre lumina :)

Mi-am dat seama ca si dupa atata timp si dupa atatea experiente si dupa toate schimbarile pe care le-am facut in exterior, inauntrul meu inca mai e loc de indoiala, inca ma lupt cu mine si inca nu ma incred complet in clipa prezenta.

Si chiar daca am incetinit foaaarte mult ritmul in care imi traiesc viata, mintea mea, inca goneste din inertie si grijile inca domina taramul gandurilor mele. Si chiar daca sunt muult mai libera decat am fost vreodata, totusi inca nu-mi dau libertate totala sa fiu cine sunt cu adevarat. Chiar daca nu mai alerg ca odinioara, inca ma mai grabesc, inca mai caut. Inca nu ma simt libera sa fac tot ce vreau sa fac. Sa fiu exact cine stiu ca sunt. Inca ma lupt cu viata. Inca mai cred ca viata-i grea. Viata-i o lupta. Inca nu am destula rabdare cu mine. Inca nu am destula incredere in mine. Inca nu ma multumesc doar cu A FI. Inca....

Vestea buna este ca odata cu toate aceste realizari vine si un mare AHA. Vine si o descatusare. Vine si momentul de relaxare si intelegere. Vine lumina si inspiratia si te imbratiseaza in aripile ei mari si albe!

Atunci cand intelegi ca oricat de mare ti-e teama, nebunia, neincrederea si oricat de infricosatoare par lucrurile, exista intotdeauna in tine un spatiu neatins, care poate sa observe toate astea, in acel mic (sau MARE) moment, esti liber de toate astea. Tu nu esti frica si nebunia si neincredere! Si nici sclavul lor! Tu esti liber! Tu esti TOT!

Ai compasiune pentru tine! Ai rabdare cu tine! Esti pe un drum, esti intr-un proces. Dureaza! Transformarea interioara si vindecarea adevarata nu se intampla peste noapte!

Imi amintesc ca acum cativa ani mi-a trecut prin minte gandul ca sunt atat de fucked up si mai am atatea lucruri de "reparat" la mine incat n-o sa termin niciodata. Da, asa e! Nu se termina niciodata! Dar uitandu-ma in urma sunt uimita de cat de mult m-am schimbat! De cat de multe valuri s-au dezvelit si cat de multe layere s-au curatat. Si toata astea fara ca eu sa fac nimic special. Fara sa muncesc sau ma zbat prea mult.
Schimbarea e o apa curgatoare ce te poarta efortless exact acolo unde iti doresti sa mergi. Totul este simplu! Totul este bine! Tot ce trebuie sa faci: relaxeaza-te si da drumul tarmului. Let go and relax! Ai incredere! Totul e asa cum trebuie sa fie! :)


Asadar, in ultimele zile m-am relaxat, am respirat adanc si am hotarat sa o iau mai usor!
Voi ce-ati mai facut?

4 comentarii:

  1. draga mea teo, ce frumos şi deschis vorbeşti tu despre toate astea. eu mi am dat seama că nu e cazul să mă mai evaluez. încearcă, poate te ar ajuta şi pe tine. nu există *încă* sau *mai am pînă* sau *m am schimbat enorm*. şi procesul ăsta, dacă îl fixezi în ideea unei anume durate, cred că va fi mereu un cantonament obositor, întrerupt uneori de pauze în care simţi că ai revelaţii; chiar dacă tu spui că te laşi în voia lui... poate că nu trebuie să ne gîndim la acea vindecare ca la o destinaţie, poate că tot ce e de făcut e de trăit secundă cu secundă şi de observat dinamicile astea interioare. exact aşa cum zici tu, ele nu sunt noi. e totul perfect exact aşa cum e, mi ai zis des asta. cam asta am făcut eu în ultimul timp, am încercat să renunţ la doctrine, că pînă la urmă şi informaţiile astea spirituale diverse duc la construirea unor aşteptări şi unor programe mentale, şi să trăiesc pas cu pas totul, cu prezenţă şi iubire. p.s. mi era dor de tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bine te-am regasit draga andhra! si mie mi-era dor de voi :)

    sigur ca ai dreptate, lucrurile se intampla intotdeauna fara efort. efortul e doar in capul nostru.

    toti acei "inca" erau scrisi tocmai pentru a accentua nebunia si zbuciumul continuu al mintii pe care le observ (atat de) pasiv (pe cat pot).

    "Poate că tot ce e de făcut e de trăit secundă cu secundă şi de observat dinamicile astea interioare." Foarte bine spus! Asta si fac si aceste postari sunt tocmai sumarurile acestor observatii. Singurul meu scop in ultima vreme este observarea si prezenta. Iar daca reusesti sa iti observi zbuciumul interior si sa nu te lasi purtat de el esti dincolo de el. Esti liber.

    Sigur ca sunt multe lucruri inutile si stupide pe care le avem in capanetze. evaluari, programe mentale, asteptari, doctrine, informatii si tehnici. dar ca sa poti iesi din ele si sa le vezi cat sunt de inutile, trebuie sa iesi din minte :) si asta se intampla (numai) de la sine. efortless. atunci cand renunti chiar si la incercarea de a renunta :) this is kind of tricky, desi atat de natural si de simplu.

    And it spontaneously happens when you Let Go & RelaX! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația mea și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

    RăspundețiȘtergere