duminică, 1 iulie 2012

Primele recolte! Iupiii! :)

In sfarsit am inceput sa culegem mai cu spor din roadele gradinii!

Presimt ca zilele astea se va face trecerea de la stilul "cate-o salata, cate-o ceapa" la stilul "10 dovlecei pe zi & lots of ripen stuff everywhere"! :) Pai asa! Ca doar n-am muncit degeaba :D

No hai sa nu ma mai laud atata si sa va arat si cateva poze cu ce am cules pana acum.

Fasole verde, cu adevarat verde :) Frageda si delicioasaaa :)
Anul trecut am avut fasole verde din-aia galbena. Anul asta am luat samanta de la bunica mea pentru asta de-o vedeti pozata. Am cules saptamana trecuta un lighean, am gatit-o in fel si chip si este super yammy! Una din retete v-am spus-o deja! Urmeaza sa mai culeg 1-2 ture din tufele incarcate cu mini teci iar intre timp mai seman o tura in stratul din care am scos mazarea. Excesul il pun la congelator si vreau sa pun si cateva borcane (vor fi primele mele conserve, sa vedem cum ma descurc :P).

Aici avem delicious baby carrots rezultati in urma raritului. Adica am rarit morcovii ca erau prea desi. Anul trecut n-am avut grija sa-i raresc pe toti si cei nerariti s-au facut tare mici din cauza ca erau foarte desi. Anul asta m-am invatat minte :P Si unde mai pui ca rezultatul nu-i de aruncat! I-am carcalit 10 minute cu niste condimente si au fost foarte buni :D
 Mazareee!
 
Am avut 4 straturi maari de mazare anul asta! Am pus in lada vreo 5-6 pungi iar restul am gatit-o si am dat si maica-mii si soacra-mii cate o portie. Toate bune si frumoase dar atata e de bibilit la ea de numa! Am stat cam o ora sa desfac destula mazare cat sa gatesc doua portii de mancare :)) si nici n-am mai socotit culesul si semanatul... Da, dar cine mai are mazare asa delicioasa si organica si handmade si self made ca mine? :))

Am avut multe ridichi din seminte semanate in mai, cand cele de luna erau deja ingurgitate toate. Sunt din seminte de la o vecina. Multumiiim vecina! :)
Am cules mult marar care invadase straturile cu rosii. Si pentru ca (cica) nu le face bine la rosii compania dansului, l-am smuls fara mila. L-am pus in punga si il tin in frigider. Multumesc Sali pentru pungile cu fermoar ;) Pup u!
 Am cules toata salata verde care a rasarit de capul ei prin straturi. Facuse un talmes balmes de nu se mai intelegea ce-i acolo. Asadar, in smoothies, salate, ciorbe, congelator si sucuri cu ele :)
Tot din abundenta, dar fara poze, avem: patrunjel, spanac, kale, ceapa alba si leustean.

Incep sa se faca: ardeii iuti, guliile, castravetii, dovleceii (pana se fac ai mei m-a fericit vecina cu 5 dolofani de i-am procedat astazi intr-o supa crema delicioasaaaa)

Mai multe poze cu vedetele gradinii veti vedea in postarea urmatoare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu